Zadzwoń i zamów!
+48 575 580 102
REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUG PICCO BELLO

  1. Firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w garderobie.
  2. Firma ma prawo odmowy wykonania usługi w następujących sytuacjach:
    • odzież jest zanieczyszczona w sposób budzący powszechna odrazę
    • jest podejrzenie, że odzież jest zakażona
    • klient zażąda wykonanie usługi nie zgodnie z oznaczeniem na metce
    • istnieje uzasadnione podejrzenie, że usługa może uszkodzić lub zniszczyć garderobę
  3. Firma zastrzega sobie prawo obcięcia guzików i ozdób przed przyjęciem jak i w trakcie czyszczenia i prasowania garderoby.
  4. W przypadku rozpuszczenia się guzików w procesie prania i prasowania które spowodują zabrudzenie garderoby firma nie ponosi odpowiedzialności.
  5. Firma nie gwarantuje usunięcia zabrudzeń gdy:
    • w momencie przyjmowania garderoby Firma poinformuje klienta, iż ze względu na rodzaj zabrudzenia usunięcie może być niemożliwe
    • w każdym innym momencie nawet w przed samym procesem czyszczenia jeżeli pralnia telefonicznie poinformuje klienta, iż ze względu na ich rodzaj zabrudzenia, usunięcie może być niemożliwe
  6. Firma wykonuje usługę czyli pranie i prasowanie zgodnie z oznaczeniem na metce określający sposób prania i prasowania odzieży. Ubrania nie posiadające oznaczenia na metce - usługę wykonujemy wyłącznie na odpowiedzialność klienta i za jego zgodą.
  7. Na wyłączną odpowiedzialność klienta czyścimy i prasujemy odzież:
    • gdy brak jest oznakowania producenta o sposobie czyszczenia i prasowania
    • gdy posiada plamy niewiadomego pochodzenia , uprzednio startymi lub zapieranymi
    • z aplikacjami z koralikami i cekinów itp.
  8. Firma nie bierze odpowiedzialności:
    • za wady ukryte ujawnione w trakcie usługi to jest prania i prasowania.
    • wskutek błędnej informacji zamieszczonej na metce przez producenta i powstałe szkody w wyniku czyszczenia i prasowania.
  9. Opłaty pobierane są zgodnie z cennikiem firmy.
  10. Darmowa usługa transportu przysługuje przy minimalnej kwocie zamówienia 60 zł na terenie Szczecina. W innych przypadkach cena transportu do ustalenia.
  11. Jakość usługi należy sprawdzić w chwili odbioru garderoby.
  12. W przypadku zaginięcia lub zniszczenia garderoby odszkodowanie dla Klienta będzie wartość adekwatna do jej wartości, ale nie większa niż -5 –krotnej ceny za wykonaną usługę.
  13. Garderoba nie odbierana przez 1 miesiąc od daty przyjęcia zostanie oddana na cele charytatywne.